Recension av Salong Zouri – av Eva H.

Kommer för en bokad tid på eftermiddagen en måndag. Frisören är sjuk de säger att de ringt och smsat har inget missat samtal ej heller något sms. Då måste de ha fel telefonnummer påstår den som arbetar.Underligt att en påminnelse om min bokning finns bland mina sms.
Hade jag missat tiden hade jag antagligen fått betala, att jag missat arbetstid är helt ovidkommande.
Har man en tjänst med påminnelser för bokade tider bör man väl också kunna hantera inställda klippningar.

Svar från Salong Zouri

Hej Eva H,

Vi är ledsna över detta & över att du upplevde det så.
Din Frisör som var sjuk men försökte nå dig från sin telefon vill att du kontaktar henne så kan ni resonera om en lösning.

Vi får skylla på den mänskliga felfaktorn, för givetvis gör vi allt för att nå våra kunder i såna situationer.

Jag som jobbade själv den dagen hade fullt upp och kunde därför ej hjälpa till samma dag.

MVH Helene Kyrk Zouri, Salongsägare.