Klicka på bilden.

 

När jag var liten, bråkade vi kids alltid om man var en Cola- eller Pepsi-tjej. Jag var sedan modersmjölk en Cola-tjej. När min idol Michael Jackson sedan gick ut och gjorde reklam för Pepsi som den första av en rad artister, ja - ni förstår ju själva, då blev också jag en Pepsi-tjej. Jag konverterade.

I dagarna går Karl Lagerfeld och Coca Cola ut med sin andra gemensamma kampanj. Årets Cola-tjej enligt Karl kommer i tre förpackningar; den romantiska Bernadette, den fashionabla Eleanor och den rockchica Irene.

 

Finns inte att köpa i Sverige, så detta blir sommarens hetaste souvenir att ta hem från resan.

Skriv en kommentar

Jag är en Pepsi-tjej men med de här snygga flaskorna så kanske jag också konverterar.

Typiskt att den inte finns i Sverige. Jag kommer köpa med dem på semestern. Förresten, va snygg du är!

SNYGG BILD!!

Sukta inte med sånt som inte finns i sverige :)
Vilka länder finns de i då?

· Svar till Fiffi

Haha, nej det kan ju vara märkligt att jag kommer med sånt. Men jag tänkte att ni kanske reser lite också till sommaren. Dessa kommer att finnas över hela Europa.

Kommer den bara finnas i light tro...

Snygg vårlook Ricki. Du och Cola-flaskorna, bra match!

Snygga flaskor och snygg outfit!

Cokegirl, haha. Låter farligt.

Jo, ja visst det ska man ju. Så det är helt OK.
Men man vill ha en flaska nu liksom.

Varför light?!

· Svar till Anonym

Haha, ja det kan man undra. Kanske Karl känner sig mer 'light' än 'regular'.

Kommentera