Texten har översatts automatiskt.
Uppdatering: Vi kom igen idag och hade de värsta upplevelserna med de två cheferna på skiftet och de två som deltog i barerna. De är de mest oprofessionella och grövsta människor jag har stött på och de är inte desamma som de som tjänade oss första gången vi åkte dit. Maten var okej den här gången och efter att ha avslutat maten ville jag prova en av cocktailsna så jag beställde inte räkningen ännu. Min mamma ville prova glassen. De erbjuder en gratis glass. Jag gick fram till disken och begärde en portion glass till min mamma. Damen sa att jag måste betala räkningen först men eftersom det inte är någon stor sak var hon villig att bara ge mig glassen men behövde fråga en av sina kollegor om lov. Hon gick till sina kollegor i baren som oförskämt vägrade och insisterade på att räkningen skulle betalas först. Det handlar inte om notan eller om glassen. Det är bara att sådan insisterande faktiskt är ganska oförskämd och saknar god kundservice och sätt. Vi beställde mat som är runt £ 60,00 och det är inte som att vi kommer att ta glassen och springa ut ur restaurangen eller vi kommer att stjäla glassen och komma och be om mer senare !! Det är en ganska förolämpande gest och du är bättre att lägga glassen till räkningen istället för att förolämpa dina kunder med en komplimang. Glassen är ärligt talat medioker i bästa fall och det är bara en smak. Man skulle vara bättre att gå till Waitrose bredvid och köpa sin egen glass. Du kan få en liknande glass som deras för £ 1- £ 2.
Servicen är väldigt långsam och efter att ha väntat så länge på terrassen för att få någon att hjälpa till med räkningen bestämde jag mig för att gå in och leta efter någon eftersom det bokstavligen inte fanns någon av dem ute på terrassen. Jag gick in och pratade med en dam som råkade vara chef och jag berättade för henne min kommentar om denna glass, som hon betedde sig barnsligt och kränkt och faktiskt ganska passivt aggressivt mot. Jag förklarade för henne att den tidigare gesten om glassen faktiskt är ganska oförskämd. Jag sa till henne att de måste respektera sin kund bättre. Jag gick till disken för att hämta glassen och jag kunde se henne och den andra chefen prata och skratta åt det. När jag tittade på honom vände han mig ryggen. De är båda oprofessionella och fungerar som en pakt. Jag hörde damchefen kalla mig namn och "dum tjej" när jag skulle gå ut och jag vände mig till henne och berättade att jag hörde henne och att hon var den som är dum och UNPROFESSiONAL. Hennes kollega, chefen som skrattade åt det, är lika dum och oprofessionell som hon. De är båda nedlåtande och behöver en kurs om respekt för människor. När jag berättade för henne att jag hörde hennes namn ropa, gick hon ut som en arg tonåring. Hon är inte kvalificerad att vara chef om hon inte kan ta emot människors feedback. Hennes och kollegans beteende tillhör i bästa fall grundskolan!!!
Efter att jag berättat för henne att jag hörde hennes namn ropa, stormade hon ut som en arg tonårsflicka. Det är ärligt talat förfärligt och löjligt!!! Aldrig sett en chef som beter sig på detta sätt!!!! Hon har en mycket stark attityd och hennes kundbemötande färdigheter är extremt dåliga och undermåliga. Hon satt bara utanför och rökte och tittade på sin telefon!
Glömde nämna att när jag pratade med den damen fortsatte hon att göra sarkastiska kommentarer om mig och hon mumlade saker under andan när hon var vid disken med kortmaskinen.
Jag ändrade min 5-stjärniga recension till 1 stjärna, även om de förtjänar 0 stjärnor!!
Förslag - ge en obligatorisk kurs till de två cheferna som var på skift idag om hur man kan vara artig mot kunder och hur man kan förbättra sitt kundvända sätt. Mycket oartig!
Uppdatering: Vi kom igen idag och hade de värsta upplevelserna med de två cheferna på skiftet och de två som deltog i barerna. De är de mest oprofessionella och grövsta människor jag har stött på och de är inte desamma som de som tjänade oss...