Skjulet
4,5
2 betyg

Recensioner av Skjulet

·

Långhylse onsdag va kul! Cesar sallad va okej, inte det godaste jag ätit. Men bra vibe och mysig uteservering🤩

Örebros bästa vibe, tror jag faktiskt. God enkel mat, väldigt trevlig personal och skön stämning. Det absolut bästa är piña colada spritzen, som de har på tap.
Är dock besviken på cesarsalladen som förra året va helt magisk,...