Gick förbi på en drink och blev helt såld. Fantastisk atmosfär, supertrevlig personal, och riktigt goda drinkar.
Uppdatering 160626 Åt en riktigt god lunch här idag. Testade deras ceasarsallad med räkor och den va supergod. Man kunde också köpa till ett glas lunchvin för 75 kr, toppen tycker jag.
Bra service och em super mysig uteservering på innergården.
Gick förbi på en drink och blev helt såld. Fantastisk atmosfär, supertrevlig personal, och riktigt goda drinkar.
Uppdatering 160626 Åt en riktigt god lunch här idag. Testade deras ceasarsallad med räkor och den va supergod. Man kunde också kö...