Ingeborgs
5,0
1 betyg

Recensioner av Ingeborgs

·

Gick förbi på en drink och blev helt såld. Fantastisk atmosfär, supertrevlig personal, och riktigt goda drinkar.

Uppdatering 160626
Åt en riktigt god lunch här idag. Testade deras ceasarsallad med räkor och den va supergod. Man kunde också kö...