Ja, Satin har en uteservering som ger dig möjlighet att njuta av vädret samtidigt som du äter eller tar en drink.
Satin
Satin är en restaurang, festlokal och nattklubb på Södra Strandgatan 14 i Örebro.
En otrolig uteservering, trevlig personal och god mat. Vi tog in lite små rätter och delade och det var väldigt gott! Kan verkligen rekommendera bao bun och tonfisk tartar✨
Uppdaterad mat recension och de var en god biffsallad men lite tråkigt med romansallad, samt att biffen var lite seg. Kunde minskat på saltet lite för de vart väldigt salt med alla såser på.
Egenskaper
Besökarnas bilder från Satin
Bilder
Omdömen
| Av | Snittbetyg | Antal |
|
Thatsup
|
4,0
|
2 |
Recensioner av Satin
En otrolig uteservering, trevlig personal och god mat. Vi tog in lite små rätter och delade och det var väldigt gott! Kan verkligen rekommendera bao bun och tonfisk tartar✨
Uppdaterad mat recension och de var en god biffsallad men lite tråkigt med romansallad, samt att...
Vi har testat deras uteservering en söndag. Vi drack väldigt goda drinkar och åt god mat. Bra service, men som på många ställen har jag börjat störa mig på att ölen blivit så dyr. Tyckte inte heller om att .an inte kunde beställa till...








