Thatsup Logo
Poäng
Användare
  • Svenska
  • English
Börja din sökning
Listor
Listor
Profil
Logga in
Skapa konto
  • Guider
  • Kartsök
    • Restauranger
    • Aktiviteter
    • Caféer
    • Bagerier
    • Barer
    • Pubar
    • Hotell
    • Sevärdheter
    • Nattklubbar
  • Om Thatsup
    • För företag
    • Tipsa oss
    • Om Thatsup
    • Kontakt
    • Bli medlem
    • Thatsup Web
  • Medlem
    • Bli medlem
    • Samla poäng
    • Bli ambassadör
  • Fler Färre
  • London
  • Svenska
    • Svenska
    • English
  •  
  • Guider
  • Kartsök
    • Restauranger
    • Aktiviteter
    • Caféer
    • Bagerier
    • Barer
    • Pubar
    • Hotell
    • Sevärdheter
    • Nattklubbar
  • Om Thatsup
    • För företag
    • Tipsa oss
    • Om Thatsup
    • Kontakt
    • Bli medlem
    • Thatsup Web
  • Medlem
    • Bli medlem
    • Samla poäng
    • Bli ambassadör
Jenny R.
Jenny R.
Nybörjare 21p
1 Recension 0 Följare 0 Följer
  • Medlem sedan 15 aug. 2020,
  • Stockholm, Sverige
Följ Jenny
  • Dela
  • Rapportera
  • Avfölj
Följ Jenny Skicka meddelande
1 Recension 0 Följare 0 Följer
  • Profil
  • Listor
  • Recensioner
  • Bilder
  • Medaljer
  • Statistik
  • Om Jenny

Jennys recensioner

  • Senast
  • Populärast
  • Betyg
    • Dela
    • Rapportera
Jenny R.
Jenny R. Nybörjare

Dirty Vegan

15 augusti 2020

Extremt dålig service, faktiskt den sämsta jag har upplevt. Sitter på uteserveringen. Vatten vägrar personalen ställa fram, det måste gästen gå in och hämta själv. Covid-19 och riskgrupper i sällskapet är inget som tas hänsyn till. Tvingades beställa via en app som inte funkade (testade på fyra olika telefoner), fick efter en timmes strul, då vi inte kunnat prata med varandra utan bara försöka lägga en order, TJATA på personalen för att få beställa vid bordet (som ”skulle fråga chefen om det var okej”). När vi väl blir ”tillåtna” att beställa mat på restaurangen, med bordsservering (tack snälla!), får vi veta att det nu är 45 minuters väntetid på maten (vi har varit på restaurangen i 1,5 timme och bara lyckats beställa varsin larvigt snål, men dyr, drink). Personalen pratar konsekvent engelska, även de svensktalande, trots att hela vårt sällskap pratar svenska (detta för att ”det är lite skönt” – otroligt pinsamt...). Personalen har ingen aning om hur hen ska ta en order eller vad ett serviceyrke innebär. Vår order tas om tre gånger och det blir ändå fel. Vi måste betala allt på en gång, innan maten kommer, vi kan inte fortsätta en nota hela kvällen som på alla andra restauranger med bordsservering. För varje dryck eller rätt måste en ny omständlig beställning göras och betalas. Bestick till desserten får vi be om (jaha, vad vill ni ha då – sked, gaffel, servett?!). Maten är extremt saggig och tråkigt, efterrätten (glass mellan två kakor) är vidbränd. Rödvinet stekhett, går knappt att dricka. Två i sällskapet blir matförgiftade. Ridå.

Extremt dålig service, faktiskt den sämsta jag har upplevt. Sitter på uteserveringen. Vatten vägrar personalen ställa fram, det måste gästen gå in och hämta själv. Covid-19 och riskgrupper i sällskapet är inget som tas hänsyn till.

Thatsup Logo

Storbritanniens bästa krog- & stadsguide

London
London Manchester Brighton Stockholm Göteborg Malmö Uppsala Gotland Åre Borås Västerås Jönköping Halmstad Växjö Helsingborg Linköping Norrköping Örebro Umeå
  • Instagram icon
  • Facebook icon
DI Gasell logo 2024
2024
DI Gasell logo 2025
2025
Företag
  • För företag
  • Hemsida för restaurang
  • Hemsida för frisör
  • Lägg till verksamhet
  • Lägg till event
Användare
  • Medlem
  • Ambassadör
  • Riktlinjer för innehåll
  • Användarnivåer
  • Integritets­policy
  • Användar­villkor
Thatsup
  • Om Thatsup
  • Tipsa oss
  • Annonsera
  • Jobb
  • Kontakta oss
DI Gasell logo 2024
2024
DI Gasell logo 2025
2025

© Copyright 2008-2025 Thatsup
Integritetsinställningar