Thatsup Logo
Point icon
User icon
  • Svenska
  • English
Börja din sökning
Listor
Logga in
Skapa konto
  • Guider
  • Kartsök
    • Restauranger
    • Aktiviteter
    • Caféer
    • Bagerier
    • Barer
    • Pubar
    • Hotell
    • Sevärdheter
    • Nattklubbar
  • Om Thatsup
    • För företag
    • Tipsa oss
    • Om Thatsup
    • Kontakt
    • Bli medlem
    • Thatsup Web
  • Medlem
    • Bli medlem
    • Samla poäng
    • Bli ambassadör
  • Fler Färre
  • London
  • Svenska
    • Svenska
    • English
  •  
  • Guider
  • Kartsök
    • Restauranger
    • Aktiviteter
    • Caféer
    • Bagerier
    • Barer
    • Pubar
    • Hotell
    • Sevärdheter
    • Nattklubbar
  • Om Thatsup
    • För företag
    • Tipsa oss
    • Om Thatsup
    • Kontakt
    • Bli medlem
    • Thatsup Web
  • Medlem
    • Bli medlem
    • Samla poäng
    • Bli ambassadör
Linnea N.
Linnea N.
Lärling 42p
1 Recension 0 Följare 0 Följer
  • Medlem sedan 7 sep. 2015,
  • Stockholm, Sverige
Följ Linnea
  • Dela
  • Rapportera
  • Avfölj
Följ Linnea Skicka meddelande
1 Recension 0 Följare 0 Följer
  • Profil
  • Listor
  • Recensioner
  • Bilder
  • Medaljer
  • Statistik
  • Om Linnea

Linneas recensioner

  • Senast
  • Populärast
  • Betyg
    • Dela
    • Rapportera
Linnea N.
Linnea N. Lärling

Pane Fresco Åhléns City

7 september 2015

Håller med nedanstående recensent. Rörigt, svårt att få kontakt med personalen. Var där på lunch med kollegorna, vi hade förhandsbokat bord, och alla får ut sin lunch utom jag. Får vänta i 10-15 minuter, vilket innebär att mina kollegor nästan är hunnit bli klara med sina måltider. Försöker få tag i personalen. Ingen framgång, och till slut får jag jaga ifatt servitrisen för att efterlysa min pizza. Därefter kom den ganska snabbt. Kändes som att de glömt bort att komma ut med min beställning... Pizzan i sig var god, men jag känner att; betalar man 150 kr för en pizza på lunchen så ska servicen vara lite bättre än den vi möttes av. Sedan kommer vi till betalningen. 3 ggr fick vi säga till att vi ville betala innan vi faktiskt fick göra det. Gav sedan personalen feedback om att de skulle kännas trevligare om alla i sällskapet får sina måltider samtidigt, åtminstone inte ha det så att en sitter helt utan mat, och detta bemöttes med försvar direkt - att skylla på nya kollegor, "de som springer ut med maten är så många så jag vet inte vem jag ska skrika på" (ordagrant citat). Kändes sådär. Maten var det inget fel på, men snäppa gärna upp servicen några hack.

Håller med nedanstående recensent. Rörigt, svårt att få kontakt med personalen. Var där på lunch med kollegorna, vi hade förhandsbokat bord, och alla får ut sin lunch utom jag. Får vänta i 10-15 minuter, vilket innebär att mina kolle...

Thatsup Logo

Storbritanniens bästa krog- & stadsguide

London
London Manchester Brighton Stockholm Göteborg Malmö Uppsala Gotland Åre Borås Västerås Jönköping Halmstad Växjö Helsingborg Linköping Norrköping Örebro Umeå
  • Instagram icon
  • Facebook icon
DI Gasell logo 2024
2024
DI Gasell logo 2025
2025
Företag
  • För företag
  • Hemsida för restaurang
  • Hemsida för frisör
  • Lägg till verksamhet
  • Lägg till event
Användare
  • Medlem
  • Ambassadör
  • Riktlinjer för innehåll
  • Användarnivåer
  • Integritets­policy
  • Användar­villkor
Thatsup
  • Om Thatsup
  • Tipsa oss
  • Annonsera
  • Jobb
  • Kontakta oss
DI Gasell logo 2024
2024
DI Gasell logo 2025
2025

© Copyright 2008-2025 Thatsup
Integritetsinställningar