Thatsup Logo
Point icon
User icon
  • Svenska
  • English
Börja din sökning
Listor
Logga in
Skapa konto
  • Guider
  • Kartsök
    • Restauranger
    • Aktiviteter
    • Caféer
    • Bagerier
    • Barer
    • Pubar
    • Hotell
    • Sevärdheter
    • Nattklubbar
  • Om Thatsup
    • För företag
    • Tipsa oss
    • Om Thatsup
    • Kontakt
    • Bli medlem
    • Thatsup Web
  • Medlem
    • Bli medlem
    • Samla poäng
    • Bli ambassadör
  • Fler Färre
  • London
  • Svenska
    • Svenska
    • English
  •  
  • Guider
  • Kartsök
    • Restauranger
    • Aktiviteter
    • Caféer
    • Bagerier
    • Barer
    • Pubar
    • Hotell
    • Sevärdheter
    • Nattklubbar
  • Om Thatsup
    • För företag
    • Tipsa oss
    • Om Thatsup
    • Kontakt
    • Bli medlem
    • Thatsup Web
  • Medlem
    • Bli medlem
    • Samla poäng
    • Bli ambassadör
Mirella B.
Mirella B.
Lärling 54p
1 Recension 0 Följare 0 Följer
  • Medlem sedan 6 feb. 2022,
  • Göteborg, Sverige
Följ Mirella
  • Dela
  • Rapportera
  • Avfölj
Följ Mirella Skicka meddelande
1 Recension 0 Följare 0 Följer
  • Profil
  • Listor
  • Recensioner
  • Bilder
  • Medaljer
  • Statistik
  • Om Mirella

Mirellas recensioner

  • Senast
  • Populärast
  • Betyg
    • Dela
    • Rapportera
Mirella B.
Mirella B. Lärling

Sigfrids

6 februari 2022

Tidigt i januari bokade vi bord, till den 28/1. Vi fick dock ett meddelande om att premiären blev försenad och kunde vi tänka oss att boka om? Det utlovades en goodie bag, vid det ombokade besöket…

Självklart bokade vi om, då vi såg fram emot att besöka Sigfrids och den nya reservationen blev till den 4/2 istället. Det blev dock ingen trevlig upplevelse…

Vi kom i utsatt tid men fick stå i dörren med ytterkläderna på, i 10 minuter. Till sist tog vi saken i egna händer och gick fram till disken för att fråga var vårt bord var. Vi fick välja mellan ett bord precis vid kassaapparaten, eller en trappa ner. Vi valde det första (ingen bra placering märkte vi, då folk hela tiden sprang där för att betala). Vi satte oss själva till bords. Ingen kom och önskade oss välkomna, lämnade menyer eller frågade om vi önskade något att dricka. Efter 15 minuter fick vi äntligen kontakt med en kille, som lämnade menyer, efter att vi frågade. Vatten, fick vi också själva fråga efter…

Efter ytterligare 15 minuter, fick vi gå fram och fråga om någon kunde ta vår beställning. En kille kom, vi beställde ett glas rött, en öl, en ostburgare och en fisk- och skaldjursgryta. Inget bröd, eller något annat litet, bjöds det på…

Vin och öl kom förhållandevis fort. Sedan tog det stopp… Efter 20 minuter frågade vi om maten var på väg och det var den… ytterligare 10 minuter senare… Jag fick min ostburgare (dock ej som utlovad med västerbottenaioli, utan jalapeñoaioli, som dock byttes ut) och min man fick en tallrik med räkor och bröd. Vi tittade förvånat på varandra. Var är fisk- och skaldjursgrytan? Den går tyvärr inte att beställa idag, fick vi veta då… 30 minuter senare, från det att vi beställde… En ostburgare kunde man slänga ihop på 10 minuter, så ingen fara, fick vi till svar (??!!)… 10 minuter senare stod förvisso en ostburgare till på bordet (men då hade jag redan fått börja äta, om jag inte ville äta en kall ostburgare), totalt dränkt i majonnäs och ketchup. Det flöt ut över hela tallriken och såg totalt oprofessionellt ut! Min man åt några tuggor innan vi uppgivet såg på varandra och bestämde oss för att åka hem…

Jag går fram till kassan och blir tillfrågad om jag vill betala. Mitt svar var: Ja, om ni tycker att jag ska behöva det…? Tydligen så tyckte de det… Jag fick betala för drycken och en ostburgare, 375 kronor. (Kassapersonalen hade mental närvaro nog, att hoppa över dricksknappen på betalmaskinen…). Någon utlovad goodie bag, gick jag inte hem med… Däremot fick jag betala 140 kronor till Västtrafik, för att ta mig fram och tillbaka till Sigfrids…

Omdömet jag har gett här, är samma som jag mejlade direkt till Sigfrids, ihop med en avbokning för 8 personer, på en reservation som jag tidigare gjort. Jag har fått svar angående avbokningen men ingen ursäkt eller förklaring till det undermåliga bemötandet. Det är riktigt dåligt av Sigfrids!

Tidigt i januari bokade vi bord, till den 28/1. Vi fick dock ett meddelande om att premiären blev försenad och kunde vi tänka oss att boka om? Det utlovades en goodie bag, vid det ombokade besöket…

Självklart bokade vi om, då vi såg fram emot att...

Thatsup Logo

Storbritanniens bästa krog- & stadsguide

London
London Manchester Brighton Stockholm Göteborg Malmö Uppsala Gotland Åre Borås Västerås Jönköping Halmstad Växjö Helsingborg Linköping Norrköping Örebro Umeå
  • Instagram icon
  • Facebook icon
DI Gasell logo 2024
2024
DI Gasell logo 2025
2025
Företag
  • För företag
  • Hemsida för restaurang
  • Hemsida för frisör
  • Lägg till verksamhet
  • Lägg till event
Användare
  • Medlem
  • Ambassadör
  • Riktlinjer för innehåll
  • Användarnivåer
  • Integritets­policy
  • Användar­villkor
Thatsup
  • Om Thatsup
  • Tipsa oss
  • Annonsera
  • Jobb
  • Kontakta oss
DI Gasell logo 2024
2024
DI Gasell logo 2025
2025

© Copyright 2008-2025 Thatsup
Integritetsinställningar