Thatsup Logo
Point icon
User icon
  • Svenska
  • English
Börja din sökning
Listor
Logga in
Skapa konto
  • Guider
  • Kartsök
    • Restauranger
    • Aktiviteter
    • Caféer
    • Bagerier
    • Barer
    • Pubar
    • Hotell
    • Sevärdheter
    • Nattklubbar
  • Om Thatsup
    • För företag
    • Tipsa oss
    • Om Thatsup
    • Kontakt
    • Bli medlem
    • Thatsup Web
  • Medlem
    • Bli medlem
    • Samla poäng
    • Bli ambassadör
  • Fler Färre
  • London
  • Svenska
    • Svenska
    • English
  •  
  • Guider
  • Kartsök
    • Restauranger
    • Aktiviteter
    • Caféer
    • Bagerier
    • Barer
    • Pubar
    • Hotell
    • Sevärdheter
    • Nattklubbar
  • Om Thatsup
    • För företag
    • Tipsa oss
    • Om Thatsup
    • Kontakt
    • Bli medlem
    • Thatsup Web
  • Medlem
    • Bli medlem
    • Samla poäng
    • Bli ambassadör
Emma S.
Emma S.
Lärling 34p
2 Recensioner 0 Följare 0 Följer
  • Medlem sedan 5 apr. 2020,
  • Stockholm, Sverige
Följ Emma
  • Dela
  • Rapportera
  • Avfölj
Följ Emma Skicka meddelande
2 Recensioner 0 Följare 0 Följer
  • Profil
  • Listor
  • Recensioner
  • Bilder
  • Medaljer
  • Statistik
  • Om Emma

Emmas recensioner

  • Senast
  • Populärast
  • Betyg
    • Dela
    • Rapportera
Emma S.
Emma S. Lärling

Como Ristorante

6 augusti 2021

Personal som tyvärr inte förstår värdet av service. Vi väntade lång tid på både förrätt och varmrätt. När varmrätt väl kom levde den inte upp förväntan eller prisklassen. Min pasta med portobellosvamp, skogschampinjoner och panchetta var istället pasta med konserverade champinjoner och bacon, ingen portobellosvamp i sikte och sås som skurit sig. En godare pasta hade kunnat slängas ihop hemma. Tre tuggor in och vi kallade på servitrisen som inte verkade så besvärad över kritiken men skulle se efter om hon kunde se över notans slutpris. Här tänker man att personalen skall komma tillbaka till bordet och meddela, men nej. Aldrig under middag frågade någon hur maten smakade eller beklagade väntetiden. När vi väl vill betala behöver vi gå fram till baren för att få uppmärksamhet. När notan väl kommer ber de en av oss att komma fram till baren igen för att diskutera pris (!), varför de inte kan komma till bordet är en bra fråga. Där framme verkar servitrisen glömt vår kritik och frågar igen lite nonchalant ”vad var det som var fel igen?”
Vi fick efter en tid i alla fall en rabatt avdragen på hela notan, inte tillräckligt för min pasta som låg nästintill orörd på tallriken.

Personal som tyvärr inte förstår värdet av service. Vi väntade lång tid på både förrätt och varmrätt. När varmrätt väl kom levde den inte upp förväntan eller prisklassen. Min pasta med portobellosvamp, skogschampinjo...

    • Dela
    • Rapportera
Emma S.
Emma S. Lärling

Sandhäxan

5 april 2020

Håller med Adam L, gott men inte imponerande för de priserna. Hade mackan kostar hälften hade jag kommit tillbaka. Saknar fler alternativ på menyn och mer smaker i mackorna.

Thatsup Logo

Storbritanniens bästa krog- & stadsguide

London
London Manchester Brighton Stockholm Göteborg Malmö Uppsala Gotland Åre Borås Västerås Jönköping Halmstad Växjö Helsingborg Linköping Norrköping Örebro Umeå
  • Instagram icon
  • Facebook icon
DI Gasell logo 2024
2024
DI Gasell logo 2025
2025
Företag
  • För företag
  • Hemsida för restaurang
  • Hemsida för frisör
  • Lägg till verksamhet
  • Lägg till event
Användare
  • Medlem
  • Ambassadör
  • Riktlinjer för innehåll
  • Användarnivåer
  • Integritets­policy
  • Användar­villkor
Thatsup
  • Om Thatsup
  • Tipsa oss
  • Annonsera
  • Jobb
  • Kontakta oss
DI Gasell logo 2024
2024
DI Gasell logo 2025
2025

© Copyright 2008-2025 Thatsup
Integritetsinställningar