Otrevlig bemötande och brist på kunskap! Vi var här i lördags alltså den 28 november 2020 och skulle ta en paus från kylen där ute och ha det mysigt en stund. Jag tar en sallad med Espresso House egen förpackning och eftersom jag är överkänslig mot chili då kollar jag noggrann på förpackningen och det står ingenting om att salladen innehåller något chili frukt eller chilisås. Jag nöjer inte mig med detta och frågar personalen bakom disken. Tre personer jobbar, en kille, en yngre tjej och en äldre dam. Hon yngre tjejen kommer fram och jag frågar om att salladen är stark eller innehåller chili och hon säger att jag har inte SMAKAT på den men det står inget på förpackningen då är det okej för mig att äta. Med ren tur och för att jag är rädd för att salladen ska vara stark då ber jag min tjej smaka först och det visar sig att den innehåller chilisås och är förmodligen jätte stark. Jag går till kassan och ville ha en förklaring eller något lösning för detta som har hänt. Hon yngre tjejen är helt chockad men hon äldre damen som har betydligt dåligt attityd kommer fram och läser vad som står på ingredienser men hittar inget , sen kollar hon under förpackningen och där med väldig små bokstäver står det att salladen innehåller chilisås. Till slut säger hon äldre damen att dem kan inte returnera salladen och istället för att be om ursäkt då säger hon att “Tack För Feedbacken”. Dem förstörde min lördag och jag har varit förbannad sen dess och tänkte vad hade hänt om jag hade ätit salladen då?
Otrevlig bemötande och brist på kunskap! Vi var här i lördags alltså den 28 november 2020 och skulle ta en paus från kylen där ute och ha det mysigt en stund. Jag tar en sallad med Espresso House egen förpackning och eftersom jag är överkänsl...