Göteborg City Spa
3,8
23 betyg

Recension av Göteborg City Spa – av Vesna S.

Göteborg City Spa

En mysig oas mitt i city. Supernöjd med min vaxning och ansiktsbehandling.
Helt fantastisk kunnig och trevlig personal. Rekommenderas varmt!👍