Supertrevlig cocktailbar! Pyttelitet och trångt (på ett härligt sätt), ganska hög men BRA musik, trevlig och lättsam personal, och framför allt: GRYMMA drinkar! Genomarbetat och så gott. Både säsongsdrinkar och deras egna stående, till ett...
Schysst bar med trevlig personal. Perfekt för att dricka olika goda drinkar! Litet ställe, så svårt om man är ett stort sällskap.
Hej Emily,
Stort tack för ditt fina omdöme och för att du tog dig tid att lämna en recension. Det gläder oss verkligen att du hade en bra upplevelse hos oss:)
Varmt välkommen tillbaka snart igen!
//Bar Bruno
Hejsan Hugo,
Tack för ditt fina omdöme och för att du tog dig tid att lämna en recension. Det gläder oss verkligen att du hade en bra upplevelse hos oss på Bar Bruno!
Varmt välkommen tillbaka snart igen:)
//Bar bruno