Bra mat men tråkigt bemötande. Swdan öppning har jag och familjen ätetit mycket här. Idag kom en fågel rakt ner i min mat och jag bad om att få ny då jag precis började äta. De var tråkiga i tonen och efter mycket om och men erbjöd en...
Bästa sushi stället i Göteborg. Så god och fräsch sushi med najs tillbehör (wasabi, ingefära, sjögräs, miso-soppa)