Geisha Sushi & Wok
4,0
5 betyg

Recension av Geisha Sushi & Wok – av Nina R.

Geisha Sushi & Wok

Bra mat men tråkigt bemötande. Swdan öppning har jag och familjen ätetit mycket här. Idag kom en fågel rakt ner i min mat och jag bad om att få ny då jag precis började äta. De var tråkiga i tonen och efter mycket om och men erbjöd en halv portion. Trist.