Hagabadet finns på tre adresser runt om i Göteborg, varav Ceresplatsen är en av dem. Hit kan du komma veckans alla dagar för välgörande behandlingar eller ett stärkande träningspass.
Otroligt dåligt bemötande. Inget kundfokus alls och ett förhållningssätt som inte har med kundservice att göra. Oerhört besviken på Hagabadet Älvstranden!
Uselt företag som lovar mycket, håller inget och som beter sig extremt ansvarslöst i Coronatider. I början av Covid informerades vi medlemmar om hårdare restriktioner och att man ej fick vara där vid minsta tecken på förkylning. Därför gick jag och sade till personalen i receptionen på Älvstranden när det satt två superförkylda personer och nös, snorade och hostade i den infraröda bastun. Svaret blev: "ojdå, då ska man ju helst inte vara här". De sjuka personerna kontaktades inte ens. Personalen gick och gömde sig. I Oktober fick vi mail om att Hagabadet avvisar sjuka personer från klasserna. Detta gjorde de dock INTE när en man som var där (som endagsgäst) var superförkyld, han snorade och hostade hela passet, han hostade i bolstren och petade i näsan. (Ja, det var verkligen på den extrema nivån). Instruktören såg bara obekväm ut. Inget sades eller gjordes. Mannen var kvar hela passet. Jag mailade Hagabadet om detta den 30e Oktober kl 12:51. Jag har fortfarande inte fått något svar.
Jag har alltså på riktigt inte fått något som helst svar från Hagabadet när jag mailat dem för att påtala deras brister i att låta sjuka människor vara på passen och riskera att smitta andra. Jag har inte heller (trots otaliga mail till Hagabadet Älvstranden (det första den 24e Nov) där de svarat att ”jag ska leta reda på ditt mail och återkomma”) fått någon som helst återkoppling på detta i samband med att jag sade upp mitt medlemskap. Ingenting överhuvudtaget. Detta måste vara ett av de mest oseriösa företagen i Göteborg. På instagram postar de frenetiskt och håller alla uppdaterade om hur ”faaaantastiska” deras medlemmar tycker att de är, men i verkligheten så struntar de fullständigt i både att hålla det de lovar när man signar upp, och i medlemmarnas säkerhet. När jag blev värvad skulle min vän tex få en behandling som tack. Detta fick hon inte, trots att jag påmint Hagabadet Älvstranden vid flera tillfällen. Så fort man har skrivit på kontraktet så behandlas man som luft av personalen. Direkt jag började skulle man tex få träffa en PT under 2 gånger, detta blev det inget med då jag fick fråga och fråga olika personer som jobbade där tills det var någon som kom på vem man skulle prata med och vad det var som ens gällde. Redan där kände man sig ovälkommen, i vägen och liksom lurad.
Att det brustit i service och uppföljning av nya medlemmar och att de ej fullföljer det de lovar när ni lockar in en till medlemskap är en sak men hur de hanterar sjuka deltagare på pass bara för att de betalat och inte är medlemmar som är bundna är skamligt. De smittar inte mindre för att de betalat en engångsavgift. Att de totalt ignorerar kritik och frågor gällande detta är helt vansinnigt. Jag råder verkligen ingen att bli medlem här.
Uselt företag som lovar mycket, håller inget och som beter sig extremt ansvarslöst i Coronatider. I början av Covid informerades vi medlemmar om hårdare restriktioner och att man ej fick vara där vid minsta tecken på förkylning. Därför gick ja...