Rosévarumärket Cuvée Madame öppnar pop-up i Gamla stan

Kommunikationsbyrån Redgert Comms har tagit fram ett koncept som går under namnet Rosé Cuvée House, ett vinhus placerat mitt i Gamla stan. Denna pop-up kommer att fungera som bland annat festlokal, konferensanläggning och poddstudio.

– I traditionell mening är definitionen av ett vinhus en producent man kanske betalar en dyr resa för att besöka en gång i sitt liv. När Cuvée Madame kom till oss och ville aktivera sig inför sommaren tyckte jag att vi skulle bygga ett fysiskt vinhus som har mer att erbjuda än provsmakning - ett modernt vinhus - därav Cuvée Madame House, säger Daniel Redgert, VD Redgert Comms.

Vinhuset kommer att fungera som festlokal, konferansanläggning, poddstudio och co-working space fördelat på fyra våningar. Här har företag och privatpersoner möjlighet att ansöka om medlemskap, vilket ger tillträde till lokalen och evenemangen.

– När Daniel kom med idéen kände vi direkt att det här var något för oss; kul, innovativt och tillgängligt, precis som vi vill att Cuvée Madame ska uppfattas. Vi är ju ett modernt vinhus som jobbar med högsta kvalitet, snygg design till en medveten konsument och vill att allt vi gör ska genomsyra det, säger Anna Andrée Jeppe, VD Contemporary Wines.

Cuvée Madame House kommer att ha öppet under försommaren.

Kontakta Redgert Comms. för mer information och ansökan om en plats i det rosa huset: CMH@redgertcomms.com