Embargo
2,7
3 betyg

Recensioner av Embargo Café & Bar

Perfekt ställe för en bowl eller god lunchmacka i solen. Inte lika överfullt som Vurma och bättre solläge när mannkan sitta ut. Chicken Teriyaki Bowl är supergod.

Känns lite skitigt. Personalen torkar inte rent borden mellan gästerna, smutsiga glas som man får be om att byta ut och toaletterna är skitäckliga och bör städas rena per omgående. I övrigt ett mysigt och trevligt ställe med perfekt uteservering vi...