Recension av International Bar Norrmalm – av Bertram L. Dela Rapportera Bertram L. Nybörjare International Bar Norrmalm 25 september 2019 Härligt ställe med fin inredning o rimliga priser. Personalen är trevlig och bemöter en bra, speciellt om man är där ofta. Ligger mitt i stureplan så nära till det mesta vilket alltid är ett plus