Recension av Café Ragazzi – av Shirley B.

Texten har översatts automatiskt.

Fly!
Jag gick precis till café Ragazzi för att äta lunch runt 15.30 idag och personalen var extremt oförskämd. Så jag har bett att få tala med chefen och deras namn, men ingen av dem ville ge det till mig.

Jag är chockad över den extrema bristen på kundservice jag har upplevt.
Det är verkligen besviken eftersom maten var fantastisk men kassörskan och en av servitriserna var det inte.
Det förstörde hela min upplevelse.
Jag kan ge en beskrivning av de 2 tjejerna som är med mig idag.
En hade brunt hår och stora bruna solglasögon med hästsvans, och en var blond med blå ögon och kort hår.
Inga ursäkter gavs på plats och de täckte varandra och ville inte uppge något av sina namn.
Jag skulle vilja att en av cheferna kontaktade mig eftersom personalen inte ville ge mig sin e-post för att kunna göra ett klagomål.
De täckte varandra väl, brunetten med glasögon rullade med ögonen framför mig och var riktigt oförskämd mot mig när hon kom till mig i kassan när jag bara bad om att få ändra min beställning eftersom jag är allergisk. Hennes tonfall var aggressivt, hon sa att jag borde ha sagt det tidigare.
Detta hände för mindre än en timme sedan.
Den blonda ville inte ta med sig någon manager från laget och vägrar ge mig sin e-postadress åtminstone. Hon sa att chefen aldrig är i restaurangen, jag kan titta på Internet för att leta själv efter kontaktuppgifter.
Jag hade inga ursäkter från någon av dem.

Bara en servitris med långt svart hår var snäll jag kunde känna i hennes ögon, hon var ledsen över det som hänt men kunde göra vad som helst på grund av sina 2 kollegor.

För att sammanfatta Superbesviken, om de inte gillar att möta kundförfrågningar och prata illa om mig framför mig, bör de inte välja att arbeta med kundservice.
Jag kommer aldrig att komma tillbaka till denna plats och jag kommer aldrig att rekommendera den till någon