Recension av Espresso House Vasagatan – av Peter B.
Stort café i två plan. Ganska lugnt och skönt. Fri wi-fi och några eluttag finns.
Listad i:
Jobb- och studievänliga caféer ☕💻👨🏼💻✍🏼📈