Gullmarsplan Stenugnsbageri
2,5
2 betyg

Recensioner av Gullmarsplan Stenugnsbageri

Var här idag och köpte vad jag trodde var ett bra och prisvärt frukostpaket 🙈
Ingen bakom disken och det tog en ganska bra stund innan en trött kille kom fram. Beställde en ost och skinkfralla att ta med och kaffe.
Fick en ostfralla med den hemska rödasalladen s...

·

Helt okej café precis vid Gullmarsplan. Öppet 7 dagar i veckan premieras. Tiotalet bord inomhus. Ingen uteservering. Feedback vore att de borde variera sitt utbud mer. Typ samma bull-längder och limpor varje dag. Samt lite mer inredning bland borden så det blir lite mysigare.