Very expensive, some items not properly refrigerated - food poising danger! Staff doesn't like children and is generally quite rude. At these prices the food and the service need to be good! Don't go here - lot's of other options in Stockholm.
Här kan man få en café au lait som den smakade på 90-talet! Kom tidigt för världsagod frukost!
Denna recension har filtrerats bort från totalbetyget, då den på något sätt bryter mot Thatsups riktlinjer för recensioner.
Hade tänkt att gå hit men efter att ha läst recensionerna blir det inte av. Många skriver om dålig service och otrevlig personal. Det är inte ok. Hoppas ägaren/chefen ser detta och gör något åt det! Min personal skulle åka ut med diskvattn...