God glass och roliga unika smaker! Tyvärr lite smaklös vaniljglass, men ett plus är de generösa portionerna. Vi tog 2 kulor var.
Helt okej men jag ska inte ljuga. Jag blev lite besviken.
De hade jättemånga och annorlunda smaker. Tänk: champagne, sparris, popcorn och svarta vinbär.
Jag tog blåbär och champagne, och blev inte särskilt imponerad. Lite för lite smak, l...
Stockholms Glasshus. Namnet säger väl allt. Trevlig glass-ställe ned mot Karlbergs gamla pendelstation.