Chokladfabriken
5,0
1 betyg

Recension av Chokladfabriken Vasastan – av Philip H.

Fantastiskt fin butik med en mysig caféhörna. Chokladen är orimligt god, hittar nya favoriter varje gång(men lakritskolan är ett måste om man inte redan smakat den)!