Brukar aldrig skriva recensioner, men vilken service och kvalitét ni levererar. Blir så otroligt glad när man möts av trevlig & kunnig butikspersonal som kan sitt jobb. Har handlat hos er i flera år, men killen som jobbar hos er nu är grym, behåll han! Kommer mer än gärna tillbaka! Med vänlig hälsning, Carina / butikschef
Brukar aldrig skriva recensioner, men vilken service och kvalitét ni levererar. Blir så otroligt glad när man möts av trevlig & kunnig butikspersonal som kan sitt jobb. Har handlat hos er i flera år, men killen som jobbar hos er nu är grym, behåll han! Kom...
Gjort löshår, blekning av utväxt, slingor och klippt mig här flera gånger under många år nu och det har oftast varit hyfsat bra. Dock fick jag ibland små ojämna mörka fläckar i håret där de missat med blekningen. Fick även olika ljusa resultat vid blekningarna av utväxten så det var olika ljust vid olika nivåer i håret.
Nu senast var jag där och klippte mig samt blekte utväxten. Klippningen var bra, inget att anmärka på. Frisören, precis som alla deras frisörer, var väldigt trevlig. Blekningen var dock kanske sämsta jag fått hos en frisör. När jag kom hem var min utväxt pissgul och stack ut jättemycket jämfört med resten av håret, man såg exakt var gränsen för min tidigare utväxt låg då det var så gult. Det såg ut ungefär som när man var 15 och blekte håret hemma första gången med någon billig blekning från Ica. Försökte fixa det hemma med silverschampoo men det var alldeles för gult, blev definitivt bättre men fortfarande gult och ojämnt. Gick tillbaka till salongen och klagade på det men fick bara höra att de inte hade några tider förens 2-3 veckor. Och jag tänkte inte gå runt 2-3 veckor med pissgul hårbotten så jag fick köpa blekning och toning för flera hundra och fixa själv efter att ha lagt runt 2600kr hos Rapunzel redan. Fick inget erbjudande om att få en del av pengarna tillbaka, några ynkliga produkter som ursäkt eller erbjudande om någon rabatt till nästa besök. Alla kan väl misslyckas och göra ett dåligt jobb ibland men då tycker jag att man klämmer fram en tid inom några dagar alternativt erbjuder något annat som kompensation. Nu har jag behövt betala flera tusen för en blekning som inte dög, behövt köpa produkter för flera hundra och fixa själv hemma samt fått skadat hår eftersom jag blev tvungen att bleka+tona mitt redan behandlade hår igen. Och det enda salongen ville erbjuda var att gå runt med gul hårbotten i tre veckor för att sedan fixa det..
Detta var min go to-salong men nu känner jag att det får räcka.
Gjort löshår, blekning av utväxt, slingor och klippt mig här flera gånger under många år nu och det har oftast varit hyfsat bra. Dock fick jag ibland små ojämna mörka fläckar i håret där de missat med blekningen. Fick även o...