Recension av Scandic Continental – av Moa L. Dela Rapportera Moa L. Proffs Scandic Continental 5 januari 2025 Var här en lördag kl 10:30 och åt frukost. Men helt ärligt de va inte alls bra. Det var helt utplockat, tråkigt utbud av frukost jämfört med andra scandic jag varit på. Men ett hotell som ligger centralt och personalen var så trevlig!