Estetiska Institutet
5,0
5 betyg

Recensioner av Estetiska Institutet

Texten har översatts automatiskt.

Jag gjorde en liposuktion och tog bort lite manlig bröstvävnad. Det var första gången jag genomgick allmän anestesi, men Dr Natghians team var mycket vänligt och professionellt.

Mycket nöjd med min operation på Estetiska Institutet. Resultatet är över förväntan och mina ansiktslyftsärr har läkt så fint. Tack till min kirurg Hamid Natghian och hela hans underbara team.

Jag gjorde en nästippsoperation för drygt en vecka sedan och är så nöjd.
Dr Hamid utförde operationen på mig.
Tack, återigen för ditt arbete och det fina resultatet.
Mottagandet, bemötandet och omhändertagande från börj...

Texten har översatts automatiskt.

Nyligen hade jag möjlighet att få ögonlock och läppförstoringsprocedurer gjorda av Dr. Hamid Reza Nateghian i Stockholm, Sverige, och jag kunde inte vara nöjdare med resultatet.
Dr. Nateghian är inte bara en exceptionellt skicklig och omtänksam plastikki...

Jag är så nöjd och glad efter besöket hos Estetiska institutet så proffsigt och trygg och väl omhändertagna av plast kirurgen Hamid Natghian och hans underbara team och hela personalen🙏