Recension av Direkt Optik – av Emma L.

Texten har översatts automatiskt.

Behandlade oss riktigt illa. Det ösregnade utanför och de bestämde sig för att vara "stängda för lunch" men skrev inte detta på google eller deras egen hemsida så hur ska vi veta innan vi kommer dit? Det satt två kvinnor i rastrummet och när vi slog ut en kom en ut, höll upp ett finger och gick tillbaka. När vi ringde dem i telefon verkade en av dem gå upp, stänga av telefonen och gå tillbaka till rummet igen. Jag kunde tydligt se en av dem bara sitta där och scrolla på sin iPad medan vi var ute fast i regnet. Allt vi ville var att hämta glasögon som vi hade beställt och redan betalat för, men de ignorerade oss bara. Vem låter två betalande kunder stå i regnet för att de är på en inofficiell "lunchpaus" men inte ens äter lunch bara chillar där bak? Detta är oacceptabelt och bara oförskämt. När det slutligen släpptes in, 15 minuter senare, fanns det ingen ursäkt bara ursäkter som bara var löjliga och skrattretande.