Texten har översatts automatiskt.
Sön 16 mars kl 13. Bad om en extra het cappuccino, den var ljummen när den kom. Den blonda svenska tjejen måste ha glömt det när hon tog emot beställningen. Så på frågan om det är extra hett var hennes lama svar: "så hett som det kan bli" istället för att bara göra en ny eller ens erkänna att hon hade fel. Det är en professionell espressomaskin, du bestämmer hur länge du vill skumma mjölken. Det är som att jag måste vara dum som aldrig varit på ett café och inte vet hur maskinen fungerar. Kunde inte bli ombedd att göra något väsen av mig för att jag var för jävla hungrig. Men killen kom fram och frågade om allt var bra när vi var klara, vilket var väldigt trevligt. När han hörde problemet bad han om ursäkt och uppskattade feedbacken men fick inte meddelandet att kaffet beställdes extra varmt. Tjejen bara stod där och hörde allt och kunde inte ens förmå sig att ha ögonkontakt eller be om ursäkt. Synd om killen som bad henne om ursäkt. Svensk kundtjänst... Jag skulle säga gå till filialen på Mäster Samuelsgatan, de 2 killarna som jobbar där är så trevliga och väldigt kundserviceinriktade.
Det är synd eftersom sandkrokarna är riktigt bra. Rekommenderade skadedjur och kalkon.
Sön 16 mars kl 13. Bad om en extra het cappuccino, den var ljummen när den kom. Den blonda svenska tjejen måste ha glömt det när hon tog emot beställningen. Så på frågan om det är extra hett var hennes lama svar: "så hett som det kan b...