Snabb, uppmärksam och mycket trevlig service! Vi delade på två förrätter och två pastarätter i den mindre storleken (gillar att de hade två storlekar!!). Tartar, toast, den kända spaghettin med kaviar och hummerpasta. Allt mycket gott - och faktiskt var toast det som i mitt tyckte var godast. Riktigt nice pre dinner cocktails också.