Recension av Broms – av Ida B.

Broms

·

Uppdatering April 2019

Jag måste tyvärr sänka betyget till 3, nästan 2.... Det är på grund av den dåliga servicen! Vi var på brunch ett sällskap på 4 som väntade på att den sista skulle ansluta men fick ingen uppmärksamhet om vi ville ha något att dricka så länge. Vi var placerade tydligt i lokalen men det var omöjligt att försöka kontakt utan att resa sig.

Vi beställde och fick vår mat, men påfyllning av dryck som vi beställde samtidigt kom efter halva maten var uppäten. Vi fick själva säga till att vi ville ha kaffe efter maten och det var väldigt omständigt att få tillbehören till pannkakorna vid sidan av, detta för att två personer skulle dela på dem, vilket vi berättade och efter att ha frågar flera gånger efter en extra tallrik fick vi resa oss igen. Det var endast 2 av 5 personers disk som plockades undan trots att det inte fann nånting på tallriken.

När all dryck var slut var det ingen som fråga om vi ville ha mer eller frågade om vi ville betala. Även att be om notan tog lång tid.

Maten smakade bra men alldeles för dyrt. Man hade behövt två rätter för att bli mätt med de är prissatta som fullrätter.

-----
April 2018

Superfräsch lokal och meny som ständigt förnyas! Personalen är riktigt trevliga och jag gillar verkligen delin där man kan köpa med sig favoriterna hem. Maten är fräsch och frukostsmörgåsarna grymma. Gillar att lyxa till det med lunch här, inte ett billigt alternativ men värt det varje krona!