Recensioner av Flor Matbar

Texten har översatts automatiskt.

Mycket mysigt ställe med god mat! Små portioner kanske för någon som är mycket hungrig. Ingen bröd. Bra vinhjälpval. Underhållande service.

Inte helt med på vad som är så otroligt, som jag har hört en del säga. Det var mysigt, och trevligt. Bra så. Semi service, men god mat. Hade lite högre förhoppningar.

Ett litet hål i väggen helt i min smak. Trevligt, gott och väldigt god mat. Är man 2 kan man ha tur att få sitta vid chef table i köket, och det gillar man ju. Vi började med en Kalix toast med Wrångebäck ost, tyvärr lite snålt med löjr...

Torskraviolin är bland det godaste jag någonsin har ätit 👍