Åt lunch på Gigis idag för första gången. Trevligt ställe, kommer definitivt tillbaka för lunch och vill testa middagen.
Åt en dunburi med långkokad oxkind. Enda anmärkningen - kanske aningen liten, och så gillar jag inte ärt...
Denna recension har filtrerats bort från totalbetyget, då den på något sätt bryter mot Thatsups riktlinjer för recensioner.
Pretentiöst som missar totalt.