Recension av Levi Bistro – av Jonathan B. Dela Rapportera Jonathan B. Lärling Levi Bistro 16 juni 2026 Jättebra mat - testat allt på menyn och det håller verkligen hög klass. Min favorit är Steak au poivre. Väldigt trevlig personal och bra stämning bland gästerna - cool lokal dessutom. Vinlistan är riktigt bra den med. Vi går hit ofta!