Recension av O'Learys Mall of Scandinavia – av Emil H.

Otroligt missnöjd med kvällens visit till nya O'Learys.
Började med att någon i personalen glömt skriva in våran bokning på åtta personer, så när vi kommer dit har vi inget bokat. Efter 20 minuter lyckas personalen klämma in oss i en hörna för sju personer, när jag påpekar att det bara är för sju personer till en personal jag utgår var kvällens hovmästare så ger han mig en spydigt fråga som svar om inte kanten på soffan dög för oss, men denna kant var den sjunde platsen runt bordet. Då ber han oss klämma ihop oss. Vi fick heller inte boka A La carte, för a la carte sidan av restaurangen var full och vi satt på buffésidan, trotts att det var a la carte vi hade bokat. Denna "hovmästare" kommer få mig att vända i dörren om jag någonsin ser honom jobba igen, vi var bara ett störningsmoment för honom. Enda anledningen till att det blir två stjärnor och inte en är vår servitris tappra försök att göra våran kväll bra, hon lyckades även ordna oss ett måttligt större bord och gav oss möjligheten att beställa a la carte bara vi var medvetna om att det kunde ta ganska lång tid.

Allt som allt kommer nog varken jag eller någon i mitt sällskap komma tillbaks och äta middag igen.