Recension av Oyster Bar – av Rebecka L.
Jag hade fått en Smartbox i present av mina vänner när jag fyllde 40 år, jag och min sambo såg fram emot en romantisk middag för två och vi ringde in och skulle boka bord. Vi fick ett hemskt bemötande i telefon, de var motvilliga till att boka in oss pågrund av att vi hade en smartbox. De sa att för många med smartbox inte får bokas in på samma dag och vi var tvungna att ringa in igen vid senare tillfälle. När vi ringde upp igen för att försöka boka bord så försökte de pressa oss till att beställa en 4 rätters istället för 3 rätters som ingick i vår smarbox. När vi förklarade att vi inte ville uppgradera oss avslutade personen samtalet i en otrevlig ton och talade om för oss att vi skarpt borde överväga om vi skulle boka bord där om vi inte tänkt beställa något mer utöver vår 3 rätters. Vi känner oss förödmjukade och kommer tala om det här för fler personer att undvika detta stället. Noll service och översittarfasoner. Nej tack! Vill ni inte ha kunder erbjud då inga smartbox paket!