Taley
4,8
4 betyg

Recension av Taley – av Claudia Y.

Taley

Texten har översatts automatiskt.

Hade en fantastisk tid på Taley. Thaifyllan är genuin och så god!! Passade så bra med Singha-ölet i fat. Massor av trevliga sittplatser och ett täckt område om det regnar. Underbar miljö vid Årstaviken. Skönt att vara vid vattnet, med så mycket grönska runt omkring. Super trevlig sommarnöje på Södermalm. Åker tillbaka nu på lördagen som kommer :D