Recension av Lash Gallery – av Emma L.

Lash Gallery

Gjorde ett nytt set på salongen. Jag var nöjd med fransarna när jag gick därifrån, men började snart att tappa många trots att jag följde alla råd kring skötsel. Då det var mitt första set visste jag inte vad jag skulle vänta mig, varför jag inte kontaktade salongen. 3 veckor senare hade jag ett litet fåtal fransar kvar. Hade bokat tid för påfyllning hos en annan salong, en mycket positiv upplevelse, och fick då veta att de kvarvarande fransarna satt ihop i roten pga limmet. En vecka efter denna påfyllning har jag knappt tappat några fransar alls, så det var inte pga min egna franskvalitet jag tappade dem.

Jag upplevde också att det var stressigt i salongen, mycket spring och hög ljudnivå. Fick själv fråga om skötselråd. Pga oerfarenhet köpte jag mycket tillbehör såsom borstar etc, men har fått veta att många andra salonger bjuder på det.

Svar från Lash Gallery

Hej Emma L,

Tråkigt att du är missnöjd med ditt besök hos oss. Vi har försökt hitta dig i vårt kontaktregister, men utan framgång. Jag skulle gärna komma i kontakt med dig, så vi kan hitta ett sätt att gottgöra dig. Hör gärna av dig till oss på 0722-515 155 eller [email protected].

Mvh Dilli Redar, ägare