Jag kände mig som om jag vore i fängelse. Hotellvärden ligger mitt i ingenstans. Du måste vara beroende av dem för mat och dryck.
Mycket underbemannat och snävt bemött. Jag fick be flera personalmedlemmar att göra mig kaffe på morgonen. De fortsätter säga att jag ska ta kaffe från en otäck luktande automatkaffemaskin som de har.
Jag försökte prata med chefen. Hon pratade ner på mig och sade att jag måste respektera att personalen är upptagen och bör använda den dåligt luktande maskinen. Jag kände mig åter i skolan tillrättavisad av rektorn.
När det gäller room service rengör de inte rummet vissa dagar. Servicen varierar mycket från dag till dag. Golven är dammiga och aldrig skurade.