Handlat hos er ett flertal gånger och varit nöjd varje gång men i lördags var både jag och en kompis inne och handlade hos er för ca 400kr var och upptäckte när vi kom hem att vi båda fått 1-2 produkter som absolut inte var ätbara och framförallt inte i den kvalitén vi förväntade oss.
Slängde produkterna direkt då de inte gick att äta och ringde in i måndags för att berätta detta och hoppades såklart att ni skulle vara hjälpsamma och hade faktiskt hoppats på någon typ av kompensation (vad som egentligen, allt ifrån tillgodokvitto på ett litet belopp eller i minsta fall en ursäkt). Istället får jag bemötandet "märkligt, vi har aldrig missnöjda kunder, vet ni hur produkterna ska smaka i vanliga fall? Jag måste prata med min chef ring tillbaka på onsdag".
Ringer tillbaka idag och får då bemötandet "att ni både fått olika produkter som är dåliga låter nästan som ett aprilskämt, utan att ni visar upp produkterna kan vi inte göra någonting". Oerhört besviken att man som en trogen kund nästan blir idiotförklarad när man säger till att något inte är bra och att ni inte riktigt tar en på allvar för att ni är så säkra på att era produkter är bra.
Jag har självklart förståelse för att vissa produkter på något sätt kan ha blivit dåliga men att ni bemöter en missnöjd på detta sätt tycker jag är så fruktansvärt dåligt och respektlöst. Kommer aldrig mer besöka er igen.
Handlat hos er ett flertal gånger och varit nöjd varje gång men i lördags var både jag och en kompis inne och handlade hos er för ca 400kr var och upptäckte när vi kom hem att vi båda fått 1-2 produkter som absolut inte var ätbara och framf...