Mahalo
3,6
33 betyg

Recensioner av Mahalo Odengatan

Du får vad du förväntar dig från ett hälsokaffe, sallader och smootie bowls som är fullt godkända!

Har bara lunchat här och det var gott, men inte wow!

Sjukt dålig service när man beställer online. Flera gånger har det hänt att jag ringer i en HALVTIMME utan svar. Sedan går jag dit och folk bara struntar i telefonen. Det var INTE pga högt kundtryck. Skriver nu för att jag är jätteless efter att h...

Ett bra veganställe, önskar att det fanns mer socker- soja- och glutenfritt på menyn, då hade mitt betyg blivit högre.

Falafeltallrik och acaibowl var super goda! Och vi fick en super bra service av Ludvig ! 😍

Salladerna är väldigt goda och fräscha. Pommesen..... tror jag ätit LOADED FRIES BEFORE GUYS, 50 ggr. :)

Bästa veganska stället!

Bästa kafét! Rekommenderar varmt! 🌿🌸

Andra gången att besöka Mahalo, första gången på Hornsgatan..nu blev den på Odengatan. Första gången tyckte jag väl att maten var helt ok men inte helt fantastiskt. Denna gång tog jag en smoothiebowl och tycker att toppingen var god då ja...

Kan höjas. Har inte ätit mig igenom hela menyn än.

Väldigt god mat men det är alldeles för lång väntetid.