Erth
4,5
15 betyg
Erth 4,5

Recension av Erth – av Josefine W.

Erth

RUSKIGT dyr lunchmacka. Älskar alltid en god Reuben sandwich men efter detta besök så landar jag nog i att den avnjuts bäst på en mörk pub med tysk öl på fat, snarare än i ett stimmigt Hötorgshallen med vita linnedukar och kostymnissar som kastar i sig dyrt kött som om det vore snabbnudlar. Nej, konstig upplevelse. Men god macka.

Listad i: MACKA 🍞