Cam&Co

4,5
6 betyg
Cam&Co i en mening: Retroinspirerad frisörsalong i Gamla stan.

Frisörsalong med romantiska vibbar och retrokänsla

Det finns ställen som sticker ut bland stans frisörsalonger. Ett av dem är Cam&Co, en liten salong med hemtrevlig vintageprägel, vilken huserar i Gamla Stan. Här gäller mottot "avslappnande och proffsigt".

Innanför dörren möts man av schackrutigt golv, spetsdraperier, blommor och antika möbler. Salongens väggar och vrår pryds av detaljer från olika epoker, däribland mängder av fotografier som skapar en hemtrevlig atmosfär.

Här erbjuds allt från klippning och färgbehandlingar till Olaplex och diverse tilläggsbehandlingar, alltid med filosofin att helhetsintrycket ska vara både proffsigt och personligt.

Oavsett behandling erbjuds personlig konsultation. Dessutom kan man passa på att koppla av och insupa lugnet i salongens massagestol under besöket. Alla behandlingar startar med en massageritual och huvudmassage ingår i alla behandlingar.

Öppettiderna varierar efter bokningar och salongen är öppen två veckor per månad.

Malin L.
Jag började gå till Cam&co för 3 år sedan efter rekommendation av min svärmor.
Jag blir sällan nöjd när jag klipper mig men Camilla (ägarinnan) lyckas varje gång! Hon lyssnar på vad du säger och kommer med egna idéer. Hon är grym på färg, håret blir sådär perfekt att det ser ut som din naturliga hårfärg. Dessutom är hon väldigt trevlig och det känns som att du pratar med din väninna.
När du kliver ut från Cam&Co så känner du dig nöjd, glad och snygg!

Besökarnas bilder från Cam&Co Bilder

Omdömen

Av Snittbetyg Antal
Thatsup-logo
Thatsup
4,5
6
Google-logo
Google
4,9
12

Recensioner av Cam&Co

Jag började gå till Cam&co för 3 år sedan efter rekommendation av min svärmor.
Jag blir sällan nöjd när jag klipper mig men Camilla (ägarinnan) lyckas varje gång! Hon lyssnar på vad du säger och kommer med egna idéer. Ho...

Rekommenderas inte. Går inte hit igen. Följer inte överenskommelsen hur man vill bli klippt. Bara dyrt för ingenting.

Rekommenderar starkt!!! Så himla nöjd med mitt hår där, går ifrån med ett leende. Fin salong med härliga frisörer!

Rekommenderas varmt. Jag har aldrig varit så nöjd som jag är nu med mitt hår. Äntligen ser jag fram emot varje gång jag ska få gå dit och fixa håret. Tack Sofie. Så härlig inredning, så mysigt, så trevliga.

Sofie är grym. Hon är den bästa frisören jag någonsin haft. Jag kan verkligen rekommendera salongen som ligger i Gamla Stan och är så familjär och fräsch! 👍🏻👍🏻

Supermysig salong och Sofie är grym! Kommer definitivt gå tillbaka.

Malin L.
Jag började gå till Cam&co för 3 år sedan efter rekommendation av min svärmor.
Jag blir sällan nöjd när jag klipper mig men Camilla (ägarinnan) lyckas varje gång! Hon lyssnar på vad du säger och kommer med egna idéer. Hon är grym på färg, håret blir sådär perfekt att det ser ut som din naturliga hårfärg. Dessutom är hon väldigt trevlig och det känns som att du pratar med din väninna.
När du kliver ut från Cam&Co så känner du dig nöjd, glad och snygg!

Omdömen

Av Snittbetyg Antal
Thatsup-logo
Thatsup
4,5
6
Google-logo
Google
4,9
12

Representerar du Cam&Co?
Gör anspråk på den för att lättare kunna uppdatera viktig information.

Frågor och svar

Var ligger Cam&Co?

Cam&Co ligger på Svartmangatan 10, 11129, Gamla stan. I närheten ligger Stortorget, Stockholm. Närmaste tunnelbana är Gamla Stan (ca 300m).