Salong Zouri ligger på Hallandsgatan 50, Södermalm. I närheten ligger Skanstull. Närmsta tunnelbana är Medborgarplatsen (ca 400m).
Salong Zouri
Med en stark passion för hårvård och personlig service, har salong Zouri lyckats skapa ett framgångsrikt koncept. En proffsig salong med det lilla extra, här erbjuds allt från traditionell klippning och färg, till huvudmassage, frans- och ögonbrynfärgning.
På Zouri har man som mål att hitta just den stil som passar kunden bäst, en skräddarsydd och personlig look. Salongen har ett hållbarhetstänk i sitt val av leverantörer för att värna om både miljö och sina kunder. I den mysiga och rogivande lokalen erbjuds klippningar och konsultationer som anpassas efter kundens behov.
Med inspiration från resor och de senaste trenderna har Zouri skapat ett gemytligt helhetskoncept. De stoltserar med proffsiga frisörer som har gedigen erfarenhet. Hit kan man komma för att unna sig en dos vardagslyx med enbart tvätt och fön eller behandlingar som aromaterapi och styling inför fest och bröllop.
För mer info och bokning av klipp, färg, huvudspa eller styling, kontakta frisörerna direkt på telefon eller via deras hemsida.
Kontaktinformation
-
Öppettider
- Visa telefonnummer
- Visa e-mail
Kategorier
Besökarnas bilder från Salong Zouri Bilder
Omdömen
Av | Snittbetyg | Antal |
Thatsup
|
5,0
| 2 |
Recensioner av Salong Zouri
Det finns recensioner som har filtrerats bort från totalbetyget, då de på något sätt bryter mot Thatsups riktlinjer för recensioner.
Denna recension har filtrerats bort från totalbetyget, då den på något sätt bryter mot Thatsups riktlinjer för recensioner.
Kommer för en bokad tid på eftermiddagen en måndag. Frisören är sjuk de säger att de ringt och smsat har inget missat samtal ej heller något sms. Då måste de ha fel telefonnummer påstår den som arbetar.Underligt att en påminnelse om...
Hej Eva H,
Vi är ledsna över detta & över att du upplevde det så.
Din Frisör som var sjuk men försökte nå dig från sin telefon vill att du kontaktar henne så kan ni resonera om en lösning.
Vi får skylla på den mänskliga felfaktorn, för givetvis gör vi allt för att nå våra kunder i såna situationer.
Jag som jobbade själv den dagen hade fullt upp och kunde därför ej hjälpa till samma dag.
MVH Helene Kyrk Zouri, Salongsägare.