450 Gradi
4,7
27 betyg

Recensioner av 450 Gradi

Stockholms bästa pizzor. Kanske inte världens bästa service, men de duger!

Pizzorna som serveras är bland de godaste man upplevt. Smakerna är fantastiska och man njuter.

Lätt värt att åka över hela stan.

Trevlig personal!

Bästa pizzan

The best pizza in Sweden

Besökte idag 450 Gradi efter många rekommendationer . Helt otroligt fina pizzor, har inte ätit liknande i Sverige.
450 Gradi är ett måste!!!!!
Stort tack till en jättetrevlig personal.
Birgitta

Texten har översatts automatiskt.

Denna recension har filtrerats bort från totalbetyget, då den på något sätt bryter mot Thatsups riktlinjer för recensioner.

100% napolitana...
Toppen av pizza i Stockholm...

Texten har översatts automatiskt.

Denna recension har filtrerats bort från totalbetyget, då den på något sätt bryter mot Thatsups riktlinjer för recensioner.

Super god pizza.
Äkta napolitanian...
Smaka på fantastiska...