Recension av Florentine – av Cecilia S. Dela Rapportera Cecilia S. Mästare Florentine Uppdaterad 20 augusti 2025 · Skapad 23 januari 2024 Vi var här en tisdagskväll och det var rätt så mycket folk (innan löning dessutom). Det är väldigt fin lokal och inredning, men det var väldigt varmt när vi var där (januari). Maten var okej, men inte wow. Servicen var bra.