Recension av La Perla – av Jenny J.

Allting var toppen till en början. Maten var suverän och mycket fint upplagd. När vi hade betalat notan så tyckte jag att det blev dyrt. Min man frågade servitören om han kunde förklara vad vi betalat för. Då visade sig att det var 1 flaska vin för mycket på notan. Då kunde han inte göra någon retur för han inte hade någon kontakt med systemet. Han gav oss ett visitkort och sa att vi skulle maila han imorgon så skulle han ordna med återbetalning. Vi mailade men vi fick inget svar och senare på kvällen ringde jag upp och han sa att han inte hunnit med att titta på det. Efter mycket diskussion om att vi skulle få pengarna tillbaka så började han med massa dumförklaringar om att dom skulle ta det med ekonomiavdelningen nästa dag. Till slut fick jag prata med resturanchefen på engelska och då swishade han mig från sitt privata mobnr. Att det ska behöva gå så här långt man kan ju fråga sig vad dom ha för kassasysytem. Hoppas att dom lärt sig något efter denna händelse.