Recension av Lilla Ljunggren – av Mimmi B.
Gott och avslappnat. Vi åt bao, edamame och gyoza. Allt var jättegott. Härlig stämning och bra service. Kommer definitivt tillbaka
Gott och avslappnat. Vi åt bao, edamame och gyoza. Allt var jättegott. Härlig stämning och bra service. Kommer definitivt tillbaka