Recension av Rolfs Kök – av These S.
Älskar rolfs kök. Tog deras räksallad till lunch som var jätte god och generös. Stimmig lokal (vilket jag älskar) och jätte trevlig personal
Älskar rolfs kök. Tog deras räksallad till lunch som var jätte god och generös. Stimmig lokal (vilket jag älskar) och jätte trevlig personal